zondag 5 april 2020

Continu verbeter coach Freek Hermkens


Verwonderend kijken naar de inrichting van organisaties en daarin de rol van midden management. Vanuit die verwondering een bijdrage leveren aan het verbeteren van prestaties van managers en organisaties, typeren mijn werkwijze.

Ik heb ruime ervaring als continu verbeter coach en het laten groeien van organisaties in het agile werken. Ik omschrijf mezelf als een kennis gedreven probleemoplosser met een passie voor  het verbeteren van organisaties en het laten excelleren van mensen en teams. Ik geloof sterk in continu verbeteren met focus op de klant.

Ook een keer sparren over wat ik kan beteken en hoe ik zou kunnen helpen. Neem vrijblijvend contact met me op.

#Beschikbaar #Continuverbetercoach #Agilecoach #Trainer #Docent #Leanexpert

Geen opmerkingen:

Een reactie posten